بررسی خودکار لینک های شکسته در وردپرس

زمانی که شما بر روی یک لینک کلیک می کنید و اگر لینک شکسته شده باشد با خطای 404 روبه رو خواهید شد و این یک تجربه آزار دهنده برای شما و کاربران می باشد. همچنین وجود لینک های شکسته در سایت به ویژه لینک های داخلی شکسته می تواند تاثیرات بسیار بدی در سئو سایت شما داشته باشد. در این مقاله از کدنویس ما نحوه بررسی خودکارلینک های شکسته در وردپرس و نحوه رفع لینک های شکسته سایت را به شما آموزش می دهیم.

در ادامه افزونه ای را به شما معرفی میکنیم که وظیفه بررسی لینک ها و تصاویر و نوشته های وبسایت شما را بر عهده دارد. بطور خلاصه اگر به کاربرد این افزونه اشاره کنم, این افزونه کامل به شما کمک میکنه تا بصورت سریع لینک های شکسته را شناسایی و انها رو اصلاح نمآئید در واقع اگر یک پیوند یا تصویر خرابی در وبسایت وردپرس شما پیدا کند به شما اعلام خواهد کرد.

بررسی خودکار لینک های شکسته در وردپرس با افزونه Broken Link Checker

افزونه Broken Link Checker وظیفه پیشگیری لینک های شکسته را دارد و با دریافت افزونه از انتهای صفحه و نصب آن میتوانید مطمئن باشید که لینک خرابی در سایت وردپرس شما ایجاد نمیشود ، این افزون بعد از نصب نیز نیاز به هیچ تنظیماتی ندارد. لینک های خراب و تصاویر خراب در بهینه سازی وردپرس شما موثر است و باعث کاهش بازدید وبسایت وردپرس و ورودی موتورهای جستجو می شوند. برای جلوگیری کردن از این موارد چندین راه وجود دارد و یکی از آنها نصب افزونه های به این گونه می باشد. افزونه Broken Link Checker تمامی لینک ها و تصاویر وبسایت وردپرس شما را بازدید می کند و درصورت باز نشدن هر یک از آنها در صفحه اصلی مدیریت برای شما هشداری ارسال میکند تا شما نسبت به این مشکل اقدامی انجام دهید.

ویژگی های افزونه بررسی خودکار لینک های شکسته Broken Link Checker

  • فرستادن ایمیل برای مدیر سایت درصورت مشاهده لینک خراب
  • مانیتور لینک در پست ها، صفحات، نظرات، لینک ها و زمینه های سفارشی تشخیص و تغییر مسیر لینک ها و تصاویر از دست رفته .
  • جلوگیری از موتورهای جستجو از لینک های شکسته (اختیاری).
  • جستجوی لینک های فیلتر شده توسط URL، متن anchor و غیره .
  • لینک ها را می توان به طور مستقیم از صفحه پلاگین ، بدون روز رسانی دستی هر پست ویرایش کنید.

ما به شما توصیه می کنیم که هرچند ماه یکبار لینک های خراب سایت خود را بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام کنید چون در غیر این صورت آسیب هایی را به سئو سایت شما می رساند و تجربه کاربری بد برای بازدیدکنندگان سایت شما ایجاد می کند.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا نحوه بررسی لینک های شکسته وردپرس و نحوه اصلاح لینک های شکسته وردپرس را با افزونه Broken Link Checker انحام دهید.

برای دیدن مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

تماس با ما