ویرایش دیدگاه توسط خود کاربر پس از ارسال در وردپرس با افزونه

در ادامه مقالات آموزش وردپرس در خدمت شما هستم با ویرایش دیدگاه توسط خود کاربر پس از ارسال در وردپرس با افزونه Simple Comment Editing از وب سایت آموزشی کدنویس.

ویرایش دیدگاه توسط خود کاربر پس از ارسال در وردپرس با افزونه Simple Comment Editing

بد نیست اول بدانیم که چرا باید به کاربر اجازه دهیم تا دیدگاه خود را ویرایش کند؟ اصلا دلیلی برای این موضوع وجود دارد یا خیر.پس از طراحی وب سایت با وردپرس، وردپرس امکان ثبت دیدگاه را به کاربران می‌دهد مگر اینکه نویسنده خود دیدگاه نوشته را غیرفعال کند. اما اجازه ویرایش دیدگاه ایجاد شده برای کاربر وجود ندارد. گاهی اوقات کاربران اشتباهاتی را می‌نویسند و تصمیم به ویرایش آن می‌گیرند ویرایش دیدگاه توسط خود کاربر پس از ارسال در وردپرس با افزونه Simple Comment Editing انجام میگیرید.

افزونه Simple Comment Editing

برای نصب این افزونه به پیشخوان وردپرس رفته و در مسیر افزونه‌ها آن را نصب و سپس فعال نمایید. پس از فعال‌سازی در بخش تنظیمات گزینه‌ای با عنوان “Simple Comment Editing” مشاهده می‌شود. با کلیک روی آن به بخش تنظیمات این افزونه منتقل خواهید شد:

تنظیمات افزونه Simple Comment Editing

در این بخش، تنها تنظیمی که برای افزونه وجود دارد، زمانبندی است. شما می‌توانید مدت زمانی که کاربر مهلت ویرایش دیدگاه خود را دارد به او بدهید. با تعیین این قسمت، ویرایش دیدگاه‌ها توسط کاربران ظرف مدت زمان مشخصی انجام می‌شود و بعد از آن زمان دیگر امکان ویرایش وجود ندارد.

ویرایش دیدگاه توسط خود کاربر پس از ارسال در وردپرس با افزونه

ما زمان ۵ دقیقه را برای ویرایش دیدگاه‌ها توسط کاربران در نظر گرفتیم و تنظیمات را ذخیره می‌کنیم. حال زمان آن رسیده که این امکان را تست کنیم و مشاهده نماییم. برای این منظور دیدگاه تستی را می کنیم و می بینیم که با راحتی امکان ویرایش آن وجود دارد.

برای دیدن مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

تماس با ما