بهترین افزونه رایگان فرم تماس وردپرس

برای هر سایت وردپرس لازم است که یک افزونه سازنده فرم داشته باشد. صرف نظر از اینکه می خواهید یک فرم تماس ساده یا فرم های پیچیده مانند فرم اشتراک کاربر، فرم رزرو یا هر چیز دیگری بسازید، به یکی از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس نیاز خواهید داشت.

داشتن یک فرم تماس باعث می شود که بازدیدکنندگان سایت بتوانند به راحتی، بدون استفاده از ایمیل خود و بدون اینکه از سایت خارج شوند، با مدیران سایت در ارتباط باشند. در واقع یک صفحه تماس مدرن همراه با فرم تماس به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان وب سایت و کاربران آن بوده و تجربه کاربری بهتری ایجاد می کند.

در ادامه این مقاله از سایت کدنویس، ما بهترین افزونه‌های رایگان فرم تماس وردپرس را با هم مقایسه خواهیم کرد؛ بنابراین می‌توانید افزونه‌ی مورد نظر خود را از بین افزونه‌های زیر پیدا کنید.

لیست بهترین افزونه‌های فرم‌ساز وردپرس

Contact Form 7 
بدون شک Contact Form 7 محبوب‌ترین افزونه رایگان فرم‌ساز وردپرس در بازار است. با توجه به اینکه Contact Form 7 بیش از یک دهه است که وجود دارد، تعجبی ندارد که این افزونه بیش از 5 میلیون نصب فعال داشته باشد!

اگر می‌خواهید فرم‌های ارتباطی ساده‌ای در وب سایت خود ایجاد کنید، فرم تماس ۷ انتخاب صحیحی است. همچنین می‌توانید سایر افزونه‌های رایگان و سرویس‌دهنده‌های ایمیلی را با این افزونه تلفیق کنید.

استفاده از رابط کاربری آن نسبتاً ساده است؛ اگرچه برای ایجاد فرم تماس نیاز به دانستن برخی از برچسب‌های HTML خواهید داشت.

WPForms
افزونه WPForms جدیدترین افزونه فرم تماس وردپرس برای مبتدیان است. با استفاده از این افزونه می‌توانید فقط در چند دقیقه فرم‌های زیبای وردپرس را بدون نوشتن حتی یک خط کد ایجاد کنید.

WPForms به ایجاد فرم‌های متنوع از جمله فرم‌های سفارش، فرم نظرسنجی، فرم کمک مالی، فرم اشتراک ایمیلی و خبرنامه و … کمک می‌کند. حتی اگر یک مبتدی مطلق باشید، می‌توانید خیلی زود ساختن فرم با این افزونه را یاد بگیرید.

هر فرمی که با این افزونه ایجاد می‌کنید ۱۰۰% ریسپانسیو است؛ به این معنی که در هر دستگاهی (رایانه، تلفن همراه یا تبلت) عالی به نظر می‌رسد. همچنین شامل ده‌ها قالب فرم از پیش ساخته شده است که در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد.

Caldera Forms 
Caldera Forms یک افزونه فرم‌ساز است که به ساخت سریع فرم‌های پیچیده کمک می‌کند. با رابط کاربری بصری و قابلیت drag & drop، می‌توانید در کمترین زمان فرم‌های ریسپانسیو را برای وب سایت خود ایجاد کنید. این افزونه همچنین با چندین الگوی آماده به راه‌اندازی سریعتر فرم‌ها کمک می‌کند.

Caldera Forms ادعا می‌کند که دارای ویژگی‌های رایگان بیشتری نسبت به سایر افزونه‌های فرم‌ساز وردپرس است. این ویژگی‌ها شامل فرم‌های چند بخشی، فیلد محاسبه عددی، بارگذاری پرونده و … است. برای افزودن فیلتر ضدهرزنامه به فرم خود، می‌توانید از خدمات captcha سایر افزونه‌ها استفاده کنید.

Ninja Forms
افزونه Ninja Forms یکی دیگر از افزونه‌های رایگان فرم‌ساز وردپرس است که به شما امکان می‌دهد به راحتی فرم‌های تماس وردپرس را بسازید. این افزونه توسط WPNinja که یک تیم توسعه‌دهنده شناخته شده وردپرس است توسعه یافته. Ninja Forms یکی از پیشروترین افزونه‌های سازنده فرم وردپرس در زمینه ساختار”drag & drop” است.

برای دیدن مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

تماس با ما