بهترین افزونه برای قفل کردن محتوا وردپرس چیست؟

استفاده از قفل کردن محتوا یک روش مؤثر برای رشد لیست ایمیل یا مشترکان وب سایت است. قفل برخی از مطالب سایت می‌تواند منجر به افزایش تعامل کاربر با سایت و در نتیجه بهبود کسب و کار شود. با ثبت‌نام شما در سایت، صاحب کسب و کار لیستی از مشتریان بالقوه به دست می‌آورد؛ همچنین با به اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی به شناخته شدن کسب و کار کمک خواهید کرد.

پلتفرم اصلی وردپرس شامل قفل محتوا نمی‌شود؛ اما افزونه‌های وردپرس زیادی وجود دارد که امکان قفل مطالب دلخواه را به شما خواهند داد. از این افزونه‌ها می‌توانید برای رشد مخاطبان و تعامل با آن‌ها استفاده کنید.

در ادامه این مقاله از سایت کدنویس بررسی خواهیم کرد که قفل کردن محتوا چیست و چه مزایایی دارد. سپس نحوه افزودن این قابلیت به وب سایت وردپرس را با جزئیات توضیح خواهیم داد. پس برای شروع آماده باشید!

قفل کردن محتوا چیست؟

حتماً تا به حال سایت‌هایی را دیده‌اید که برخی مطالب خود را قفل می‌کنند و از شما می‌خواهند برای خواندن ادامه مطلب، ابتدا در سایتشان عضو شوید یا مطلبشان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

قفل کردن محتوا می‌تواند مفید باشند، اما باید با دقت استفاده شود. استفاده بی رویه از این تکنیک می‌تواند کاربران را آزار دهد و منجر به کاهش تعامل کاربر با سایت و نتیجه عکس شود.در حالت ایده آل، باید تنها محتوای بسیار با ارزش را قفل کنیم و سایر مطالب سایت را به کاربر نمایش دهیم. مثلاً برخی از کتاب‌های الکترونیکی، دوره‌های آموزشی و … را تنها برای کاربرانی که در سایت ثبت‌نام کرده‌اند نمایش دهیم.

بهترین افزونه قفل محتوا برای وردپرس

انتخاب افزونه مناسب برای قفل محتوا می‌تواند چالش برانگیز باشد. برخی از افزونه‌ها محدود به ورود و استراک تنها از طریق ایمیل یا جیمیل هستند؛ در حالیکه برخی دیگر به اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی تمرکز دارند.

1. OptinMonster
افزونه OptinMonster یک افزونه مشهور است که کارهای بسیار بیشتری از قفل کردن محتوای صفحات سایت انجام می‌دهد. از این افزونه برای ایجاد پاپ‌آپ (پنجره‌های بازشو) اشتراک ایمیلی یا تبلیغاتی استفاده کنید. ویژگی قفل محتوا در این افزونه نسبتاً جدید است.

2. OnePress Opt-In Panda

OnePress Opt-In Panda یک افزونه رایگان است که ویژگی قفل محتوا را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان برای باز کردن قفل محتوا، باید در لیست ایمیلی شما ثبت نام کنند. برای تنظیم گزینه‌های بیشتر مانند تاری محتوا هنگام قفل یا ایجاد تایمر شمارش معکوس، باید نسخه پریمیوم این افزونه را خریداری کنید.

یکی از مزایای این افزونه سازگاری آن با سرویس‌های ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل است. همه ارائه دهندگان اصلی از طریق کلید API با این افزونه کار می‌کنند. استفاده از این افزونه نیز آسان است و مستندات واضح و روشنی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

3. ThriveLeads
Thrive Leads یکی دیگر از افزونه های برتر است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این افزونه همچنین با ارائه دهندگان مختلف بازاریابی از طریق ایمیل برای رشد لیست شما کار می کند.

4. OnePress Social Locker

افزونه رایگان دیگری که می‌توانید از آن استفاده کنید، OnePress social locker است. این افزونه به شما کمک می‌کند تا به جای گسترش لیست ایمیل، شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

جمع‌بندی
قفل کردن محتوا می‌تواند به شما کمک کند لیست ایمیل یا کاربران شبکه اجتماعی‌تان را گسترش دهید. از آنجایی که خود وردپرس این ویژگی را ندارد، می‌توانید از افزونه‌های معرفی شده در این مقاله استفاده کنید.

تماس با ما