ایجاد سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با Awesome Support

قطعا یکی از مهمترین شاخص‌های کسب‌وکارهای اینترنتی در بستر وب‌سایت، پاسخگویی مناسب به کاربران و مشتریان است. امروزه تقریبا تمامی فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های معتبر از سیستم تیکت و پشتیبانی استفاده می‌کنند. چرا که بدین صورت می‌توانند تعامل خود را با کاربران بیشتر کرده و باعث افزایش درآمدشان شوند. بنابراین ما نیز قصد داریم در این مقاله به شما نحوه استفاده از افزونه تیکت وردپرس Awesome Support را به طور کامل آموزش دهیم. حتما تا انتهای این مقاله با کدنویس همراه باشید.

نصب و فعالسازی افزونه تیکت وردپرس Awesome Support

در ابتدای کار برای نصب و فعالسازی افزونه به قسمت افزونه‌ها و افزودن در پیشخوان وردپرس بروید. در آنجا نام افزونه را در کادر مورد نظر وارد کرده و دکمه نصب و فعالسازی را بزنید.

بعد از نصب و فعالسازی افزونه قسمتی با نام تیکت‌ها به پیشخوان وردپرس شما اضافه خواهد شد. در ادامه تمامی بخش‌های این افزونه را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بخش‌های مهم افزونه Awesome Support

سربرگ کلی

اولین بخش از قسمت تنظیمات این افزونه، بخش “کلی” است. مطابق آنچه که در تصویر زیر آمده است، شما قادر خواهید بود تا امکاناتی همچون موارد زیر را شخصی‌سازی کنید:

ایجاد سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با Awesome Support

انتخاب پشتیبان پیش‌فرض
فعال و غیرفعال کردن عضویت در سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس
حالت نمایش پاسخ‌های پشتیبانی در دو نوع قدیمی یا جدید
امکان تعیین تعداد پاسخ‌ها در هر صفحه
نشان دادن تیکت‌های باز، هنگام کلیک روی “همه تیکت‌ها”
نمایش اعداد تیکت در پیشخوان
تعیین تعداد تیکت‌های قدیمی
فعال کردن واحد پشتیبانی، برای مواردی همچون واحد فروش، پشتیبانی و مشکلات
تنظیمات مربوط به ریدایرکت کردن
فعال کردن چک کردن صندوق پست
و…
سربرگ ثبت‌نام

مطابق شکل زیر، در این بخش می‌توانید اجازه بدهید کاربران در صفحه پشتیبانی در سایت عضو شوند. این تنظیم حتی در صورت خاموش بودن تنظیمات ثبت نام وردپرس هم می‌تواند فعال شود. علاوه بر این اعلان و پیغام‌های مربوط به ثبت‌نام در این بخش قابلیت شخصی‌سازی دارند.

ایجاد سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس با Awesome Support

سربرگ حریم خصوصی

در این بخش می‌توانید تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را فعالسازی نمایید. محتویات پاپاپ‌ها و دکمه تنظیمات حریم خصوصی نیز در این بخش قابل تغییر هستند.

سربرگ فیلدها

در این قسمت می‌توانید ویژگی‌های فیلدهای موجود در سیستم تیکت‌دهی خود را شخصی‌سازی نمایید.

سربرگ استایل

شما در این بخش قادر هستید تا به دلخواه خود پوسته‌ای برای بخش سیستم تیکت و پشتیبانی در وردپرس انتخاب نمایید.

افزونه فارسی ارسال تیکت برای وردپرس Awesome Support در حال‌حاضر تنها دارای یک پوسته پیش‌فرض است، اما اگر تمایل دارید می‌توانید جزء توسعه دهندگان افزونه شده و برای آن پوسته‌ای طراحی کنید.

البته باید توجه داشته باشید که در قسمت رنگ‌ها دست شما کاملا باز بوده و می‌توانید هر رنگی که دوست دارید برای سیستم تیکت و پشتیبانی خود انتخاب کنید.

با زدن تیک گزینه “استفاده از ادیتور توسط مشتری” نیز می‌توانید تا ویرایشگر وردپرس را برای کاربران نمایش دهید تا از ابزار موجود در ویرایشگر استفاده کنند.

و در نهایت در بخش رنگ‎ها، رنگ مورد نظر برای هر بخش از پشتیبانی سایت را تعیین کنید.

سپس به بخش بعدی تنظیما یعنی ایمیل‌ها مراجعه کرده و بخش‌هایی همچون درج لوگو، هدر ایمیل ارسالی، فوتر ایمیل ارسالی، متن ایمیل ارسالی همراه با جزییات تیکت و موارد دیگری همچون محتوای ایمیل برای تیکت جدید، محتوای ایمیل پاسخ به تیکت‌ها، محتوای ایمیل هنگام بسته شدن تیکت و.. را تعیین کنید.

سربرگ مدیریت محصول‌ها – Products Management

مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید، در بخش Products Management نیز قادر به انجام موارد زیر برای تیکت و پشتیبانی در وردپرس خواهید بود:

امکان انتخاب محصولات ارائه شده در سایت برای تیکت و پشتیبانی در وردپرس
امکان همگام‌سازی و انتخاب محصولات ووکامرس در صورتی‌ که از این افزونه فروشگاهی استفاده کرده باشید.
انتخاب محصولات برای ارائه تیکت و پشتیبانی در وردپرس از بخش Include Products
استثنا کردن محصولاتی که نمی‌خواهید برای آنها پشتیبانی ارائه گردد از بخش Exclude Products
سربرگ آپلود فایل

همیشه یکی از دغدغه‌های مهم وردپرس کاران امکان ارسال فایل توسط مشتریان در تیکت بوده است. افزونه تیکت وردپرس این دغدغه را به طور کامل رفع کرده و تنظیماتی را برای بخش آپلود فایل در اختیار شما قرار می‌دهد.

قابلیت آپلود فایل با سایز دلخواه و هر نوع پسوندی در تیکت‌ها یک قابلیت فوق‌العاده بوده که کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از آن هر نوع فایلی را با برای شما آپلود کنند. ( همانطور که می‌دایند برای پاسخ گویی بهتر گاهی لازم است افراد مشکلات خود را در قالب یک فایل یا تصویر ارسال کنند.)

سربرگ پیشرفته

در بخش پیشرفته نیز، تنظیمات بیشتر در اختیار شما قرار داده شده است تا موارد زیر را برای خود شخصی‌سازی نمایید.

امکان ریدایرکت برای کاربر هنگام ثبت‌نام در بخش پشتیبانی
قابلیت ایجاد دسترسی مدیر پشتیبانی به تمامی تیکت‌ها
امکان فعالسازی دسترسی کارمندان پشتیبانی به تمامی تیکت‌ها
پاک کردن داده‌ها
و…
حال بعد از آنکه با تمامی بخش‌های تنظیمات افزونه تیکت وردپرس Awesome Support آشنا شدید و توانستید تمامی تنظیمات را مطابق نیاز و سلیقه خود شخصی‌سازی نمایید. حال وقت آن رسیده است که به بخش تیکت‌ها و سپس موضوعات مراجعه کنید و واحدهای مورد نظر را برای تیکت و پشتیبانی در وردپرس انتخاب کنید.

در شکل زیر نمایی از محیط سیستم تیکت و پشتیبانی وردپرس که بین کاربر و مدیر سایت وجود دارد را مشاهده می‌کنید. این بخش بسیار راحت بوده و نیاز به دانش فنی ندارد و کاربر شما به راحتی می‌توانند تیکت‌های خود را برای شما ارسال نمایند.

برای دیدن مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

تماس با ما